ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΑΓΟΡΩΝ
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Πολιτικη επιστροφων

Για αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, παρακαλούμε όπως ελέγχεται προσεκτικά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας την κατάσταση του προϊόντος και της εργοστασιακής συσκευασίας του, για τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως σπασμένο προϊόν, χτυπημένο προϊόν, λανθασμένη αποστολή προϊόντος, κλπ. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα την ίδια ημέρα. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία. 

Προθεσμία Επιστροφής
Η προθεσμία επιστροφής προϊόντος είναι δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Το προϊόν θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να συνοδεύεται με το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη, τιμολόγιο). Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει γίνει χρήση αυτού, η συσκευασία του να είναι άθικτη (σφραγισμένη) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την γνωστοποίηση του αιτήματος επιστροφής του πελάτη.

Λανθασμένη Αποστολή 
Στην περίπτωση της εσφαλμένης αποστολής, η οποία οφείλεται στην εταιρεία μας  ή στους συνεργάτες και προμηθευτές, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει γίνει χρήση αυτού, η συσκευασία του να είναι άθικτη (σφραγισμένη) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο.  


Αναιτιολόγητη Υπαναχώρηση και Επιστροφή

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα και χωρίς καμία επιβάρυνση από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προιόντων. Τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης επιβαρύνουν τον πελάτη. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει γίνει χρήση αυτού, η συσκευασία του να είναι άθικτη (σφραγισμένη) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην ανωτέρω περιπτώση, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τυχόν απώλεια ή χειροτέρευση της κατάστασης του προϊόντος μέχρι την επιστροφή του στην εταιρεία. Συνιστούμε οι επιστροφές να εκτελούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με courier εντός της προστατευτικής συσκευασίας με την οποία τα παραλάβατε ή εντός μεγαλύτερου κουτιού ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή μετά την αποσφράγιση τους από την εργοστασιακή συσκευασία ή μετά από χρήση αυτών ( όπως είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές/κοπτικές/κουρευτικές μηχανές, βούρτσες μαλλιών, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα σώματος κ.α.).

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, και αναλόγως του τρόπου πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας αλλά και του τρόπου επιστροφής του προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την γνωστοποιήση του αιτήματος επιστροφής. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί η παραλαβή των προιόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν. Σε περίπτωση επιλογής πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με ακύρωση της συναλλαγής και πίστωση του αντίστοιχου ποσού. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η επιστροφή θα γίνεται με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού του οποίου είστε δικαιούχος και θα μας γνωστοποιήσετε.

Η εταιρεία λειτουργεί σύμφωνα με την ευρωπαική νομοθεσία (Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου) σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών και οι πελάτες μπορούν να ανατρέξουν σχετικά με την προστασία των καταναλωτών στον παρακάτω σύνδεσμο
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_el.htm

Πληρώστε με πιστωτικές κάρτες
aplon.gr